Margrét je glavna službenica za znanje u Planet Youth; njena uloga uključuje rad na postizanju globalnih ciljeva PY-a te dizajniranje i implementaciju strategije prijenosa znanja Planet Youth-a.
Već decenijama radi na primarnoj prevenciji i bila je uključena u razvoj Islandskog modela prevencije od samog početka. Margrét ima magistarski stepen iz sociologije sa Univerziteta Islanda; dugi niz godina je radila kao stručnjak za Islandski centar za društvena istraživanja i analizu. Njeno fokusno područje je funkcija upravljanja znanjem, koja se usmjerava na obuku i razmjenu znanja. Prethodno je radila kao predavač na Odjeljenju za sportsku nauku na Univerzitetu Reykjavik od 2007-2023, prije nego što je počela raditi puno radno vrijeme za Planet Youth.
Margrét je jedan od ključnih aktera u Islandskom modelu prevencije, pružajući vitalnu vezu između općina, škola, slobodnih aktivnosti i roditelja širom Islanda.
Matea Belošević radi kao asistentica na Odsjeku za poremećaje u ponašanju, Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. U sklopu navedenog radnog mjesta izvodi nastavu na preddiplomskom i diplomskom studiju Socijalne pedagogije. Njezini znanstveni i stručni interesi uključuju pozitivan razvoj djece i mladih, prevenciju rizičnih ponašanja djece i mladih, slobodno vrijeme mladih, i razvoj, implementaciju i evaluaciju znanstveno utemeljenih preventivnih programa.
Članica je i Laboratorija za prevencijska istraživanja (PrevLab), u sklopu kojeg sudjeluje u brojnim domaćim i europskim stručnim i znanstvenim projektima. Vrijedna stručna iskustva stječe i radom u Odgojnom savjetovalištu u sklopu Nastavno-kliničkog centra Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Uz navedeno, nacionalna je master trenerica za provedbu EUPC edukacija (EMCDDA). Članica je i nekoliko društva u području znanstvenog i stručnog rada od kojih su najznačajniji European Society for prevention research (EUSPR), European Public Health Association (EUPHA) i International society of substance use professionals (ISSUP).
Profesorica je univerzitetska predavačica i istraživačica iz područja specijalne edukacije i rehabilitacije sa fokusom na rani rast i razvoj, obrazovanje, rehabilitaciju i uopšte poboljšanje kvalitete života osoba sa invaliditetom. Pored nastave i istraživanja, radi na planiranju i implementacija strategija za unapređenje politika i usluga za osobe za invaliditetom na lokalnom, nacionalnom i međunarodnom nivou. Trenutno obnaša funkciju Prorektorice za međunarodnu i međuuniverzitetsku suradnju Univerziteta u Tuzli.
Profesorica je, zaposlena na Edukacijsko- rehabilitacijskom fakultetu, šef Katedre za poremećaje u ponašanju. Glavna područja interesovanja: Maloljetnička delinkvencija, problemi u ponašanju djece i mladih, nasilje među i nad djecom, anksioznost/povučenost, socijalni problemi, problemi pažnje i mišljenja, somatizacija (somatski problemi bez medicinskog razloga), agresivna ponašanja, maloljetnička trudnoća i krize identiteta u kovarijaciji s poremećajima ponašanja. Djeluje kroz intervencije na polju prevencije, tretmana, post-tretmana, socijalne inkluzije, transdisciplinarnosti i institucionalnog umrežavanja.
Doktorica je nauka socijalnog rada. Zaposlena na Univerzitetu u Tuzli, kao docentica na Odsjeku za socijalni rad, Filozofskog fakulteta. Osnovna područja interesovanja su edukacija i istraživanje u području socijalnog rada sa starijima, socijalne patologije, socijalnog rada u području mentalnog zdravlja i profesionalne etike.
Dr. sc. Erna Lučić rođena je 1969. godine u Sarajevu. Studij socijalnog rada na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu je uspješno okončala 1996. godine i stekla zvanje diplomiranog socijalnog radnika. U periodu od 1993. do 1995. godine radila u Državnoj komisiji za istraživanje ratnih zločina u Živinicama. U Centru za socijalni rad u Živinicama radila od 1996. do 2008. godine. Radni odnos na Odsjeku za socijalni rad Filozofskog fakulteta u Tuzli zasnovala je 2008. godine. Postdiplomski studij na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu je uspješno okončala 2009. godine i stekla zvanje magistra nauka socijalnog rada. Samostalno ili u koautorstvu objavila je više naučnih i stručnih radova iz oblasti socijalnog rada i socijalne politike i bila urednik naučnih monografija. Recenzent je nekoliko naučnih publikacija. Kao član i koordinator učestvovala u više domaćih i međunarodnih naučno-istraživačkih projekata. Pohađala je brojne seminare i učestvovala na domaćim i međunarodnim kongresima, simpozijumima, konferencijama i drugim naučnim skupovima. Doktorsku disertaciju je odbranila 2014. godine na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu. Trenutno je vanredna profesorica na svome matičnom Filozofskom fakultetu, kao i gotujuća predavačica na više državnih fakulteta u BiH.
Sonja Burić je sveučilišna magistra socijalne pedagogije. Diplomu je stekla na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu (prethodni naziv - Fakultet za defektologiju). Prije Zagreba, studirala je na Pedagoškoj akademiji u Sarajevu– smjer razredna nastava. Sva znanja stečena na navedenim fakultetima te tijekom cjeloživotnog učenja na brojnim edukacijama povezuje u svom radu i dodatno ih obogaćuje svojim kreativnim vještinama. Stekla je i certifikat dramskog pedagoga (stručna voditeljica dramsko- pedagoških aktivnosti i metoda primijenjenog kazališta). Prošla je i osnovnu i dodatnu obuku za miritelja u organizaciji Hrvatske udruge miritelja. Većinu svog radnog iskustva stekla je na radnom mjestu stručne suradnice socijalne pedagoginje u jednoj osnovnoj školi u Zagrebu (Dubrava). Radila je i u makarskom Centru za vanbolničko liječenje ovisnika kao voditelj Centra, a i u direktnom radu s korisnicima. Tijekom studiranja, u sklopu međunarodne pomoći i suradnje organiziranom od strane ARC-a radila je kao psihosocijalni djelatnik s prognanom i izbjeglom djecom i mladima i njihovim roditeljima.
Koordinatorica je volontera Centra podrške za djecu i mlade s problemima u ponašanju pri Udruzi MOST iz Splita.
Voditeljica Centra za razvoj volontiranja u zajednici. Koordinacija, pomoć, podrška i motivacija mladim volonterima koji su uključeni u aktivnosti Centra podrške za djecu i mlade s problemima u ponašanju je u centru njenog rada kao i organizacija radno – okupacijskih radionica za djecu i mlade.
Socijalni je radnik i edukant Logoterapije. Posjeduje dugogodišnje volontersko iskustvo u radu s djecom i mladima s problemima u ponašanju te radi u Udruzi MOST - Split. Najviše je usmjeren na pomoć u učenju, individualni savjetodavni rad i grupni rad s roditeljima, djecom i mladima te u organiziranju aktivnosti slobodnog vremena.
Savetnica je za pitanja rodne ravnopravnosti u međunarodnoj organizaciji CARE International Balkans. Ima više od deset godina radnog iskustva u civilnom sektoru, a fokus njenog rada su ljudska prava i rodna ravnopravnost, sa naglaskom na uticaj rodnih normi na vrednosti, ponašanja i stavove ljudi. Veruje da se svaka važna društvena promena može postići uz super moć koju imaju znanje i obrazovanje.
Zaposlena je u Udruženju Zemlja djece u BiH na poziciji koordinatorice za rodno-transformativni rad s mladima. Ujedno se nalazi i na poziciji koordinatorice projekta pod nazivom “Budi Muško Kluba Tuzla Bosna i Hercegovina. Sa preko deset godina iskustva u nevladinom sektoru bila je pokretačka snaga brojnih inicijativa usmjerenih na osnaživanje mladih i zalaganje za ljudska prava. Inspiraciju i motivaciju u radu sa mladima pronalazi u njihovoj energiji i potencijalu. Kao koordinatorica projekta radi na obučavanju mladih na njihovom putu da postanu certificirani, vršnjački(peer)edukatori i edukuju druge mlade ljude o temama poput: prevencije svih oblika nasilja, ravnopravnosti spolova, seksualno-reproduktivnom zdravlju i uopšteno razvijanju zdravih životnih navika i stilova.
Direktor je lokalnog Udruženja Okret u Mostaru. Preko 10 godina je uključen u aktivnosti programa Inicijative mladića, na pozicijama koordinatora aktivnosti, trenera i autora edukativnih materijala. Po formalnom obrazovanju apsolvent i uskoro magistar psihologije, po neformalnom obrazovanju aktivista s decenijskim stažom u temama omladinskog rada, ravnopravnosti spolova, prevencije nasilja.
Fokusirajući se na pomaganje ljudima i davanje podrške društvu, završio je Srednju medicinsku školu u Zenici, a zatim se upisao i diplomirao na Odsjeku za socijalnu pedagogiju s temom Religioznost i poremećaji ponašanja kod mladih odraslih. Tokom studija, bio je nominovan od strane Univerziteta u Zenici te je otišao kao student na razmjenu studirajući zajedno sa studentima iz Njemačke na Univerzitetu u Ludwigshafenu, na Odsjeku za socijalni rad. U 2021. godini završio je magistarski studij na Odsjeku za socijalnu pedagogiju s temom Stilovi roditeljstva kao determinante pojave rizičnog ponašanja kod adolescenata. Trenutno, vjerujući u važnost cjeloživotnog učenja i njegovog promovisanja, predaje studentima kao viši asistent predmete sa Katedre za socijalnu pedagogiju, i to metodologiju istraživanja u socijalnoj pedagogiji s naglaskom na kvalitativni istraživački pristup i istraživačke oblasti za teme bliske socijalnoj pedagogiji i ranom obrazovanju. Pored toga, zaposlen je kao projektni koordinator za međunarodnu humanitarnu organizaciju Islamic Relief Worldwide, koja je prepoznata kao savjetodavno tijelo UN-a. Trenutno je doktorant na Odsjeku za socijalnu pedagogiju sa aspiracijama za promociju socijalne pedagogije kao načina suočavanja sa društvenim nejednakostima i nepravdom prema pojedincu i njegovim susretima sa svakodnevnicom u Bosni i Hercegovini. Pored ovih angažmana, sa svojim uvjerenjima i naporima kao predsjednik Nacionalnog udruženja za socijalnu pedagogiju u Bosni i Hercegovini (PONTEM), nastoji promovisati ideje globalnog inkluzivnog društva i socijalne pravde, te promociju socijalne pedagogije kao teorijsko-praktično orijentisane nauke.
Socijalni je pedagog i asistent na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Univerziteta u Tuzli, uža naučna oblast Poremećaji u ponašanju. Danijel se bavi radom sa mladima već 15 godina kroz civilni sektor, a zadnje dvije godine je zaposlen na Univerzitetu. Jedan je od osnivača i prethodnih direktora Centra za pružanje usluga u zajednici PUŽ u Tuzli. Svoje dugogodišnje iskustvo u radu s mladima je obogatio raznim edukacijama i treninzima, kao i u direktnom radu sa djecom i mladima. Njegovi naučni i stručni interes uključuju načine na koje rodne norme utječu na ponašanje i dobrobit mladih, kao i suvremeni izazovi u socijalnoj pedagogiji kao što su migracije, radikalizacija i nasilni ekstremizam te njihov utjecaj na razvoj rizičnih ponašanja. Regionalni je koordinator za sjeveroistočnu regiju u Nacionalnoj asocijaciji za socijalnu pedagogiju u BiH - PONTEM.
Diplomirana socijalna radnica i magistrica društvenih nauka iz područja socijalne pedagogije. Radila 14 godina u Javnoj ustanovi Terapijskoj zajednici Kampus Kantona Sarajevo na poslovima prevencije ovisnosti, tretmana osoba ovisnih o psihoaktivnim supstancama i njihovih porodica, te na poslovima naučno-istraživačkog rada. Trenutno zaposlena u Udruženju za prevenciju ovisnosti NARKO-NE kao stručna saradnica za programe prevencije ovisnosti u školskom okruženju. Autorica stručnih i naučnih članaka iz oblasti prevencije i tretmana ovisnosti. Praktičarka Transakcione analize pod supervizijom.
Diplomirala i magistrirala na Odsjeku za psihologiju na Filozofskom fakultetu u Sarajevu, NLP i KBT praktičarka, te edukant Porodične-sistemske psihoterapije. Radi 3 godine u Udruženju za prevenciju ovisnosti NARKO-NE kao projektna saradnica za programe prevencije ovisnosti u školskom okruženju gdje se najviše interesuje za savjetodavni rad i jačanje životnih kompetencija i vještina djece i mladih ljudi.
Magistra je socijalne pedagogije, radi kao stručna suradnica u sustavu odgoja i obrazovanja, u osnovnoj školi Matije Gupca u Zagrebu koja također nudi jedan od alternativnih međunarodnih obrazovnih programa International Baccalaureate. Radila je i kao vanjska suradnica Zavoda za socijalni rad. Članica je Hrvatske komore socijalnih pedagoga. Usmjerena je prema radu s djecom, mladima i obiteljima u riziku te prevenciji i tretmanu problema u ponašanju putem individualnog i grupnog rada, ali iskazuje aspiracije prema polju istraživanja i znanstvenoga rada. Zalaže se za cjeloživotno učenje, odnosno rast i razvoj na profesionalnom i osobnom planu te se kontinuirano dodatno educira i stručno usavršava. Licencirani je trener za provedbu znanstveno utemeljenog preventivnog programa Rescur: Na valovima, završila je osnovnu razinu iz Transakcijske analize te niz edukacija o specifičnim metodama i tehnikama u grupnom i individualnom savjetodavnom radu.
Magistra je socijalne pedagogije, zaposlena kao stručna suradnica u sustavu odgoja i obrazovanja u osnovnoj školi Dragutina Domjanića u Zagrebu. Osim u školi, radi u organizaciji koja se bavi promicanjem i razvijanjem logičkog i apstraktnog mišljenja kod djece predškolske i rane osnovnoškolske dobi te je vanjski suradnik Centra za poremećaj hranjenja BEA. Za sebe smatra da je praktičar, uživa u individualnom i grupnom radu s djecom i mladima, ali se po završetku studija okušala i u pisanju znanstvenih radova. Od početka svoje profesionalne karijere, sustavno se educira i stručno usavršava. Članica je Hrvatske komore socijalnih pedagoga i licencirani je trener za provedbu znanstveno utemeljenog preventivnog programa Rescur: Na valovima.
Magistra je socijalne pedagogije zaposlena u Osnovnoj školi Ivana Rabljanina Rab od listopada 2007. Od 2020. je u zvanju mentorice. Inače je voditeljica Županijskog vijeća stručnih suradnika edukacijsko-rehabilitacijskog profila zaposlenih u osnovnim i srednjim školama Primorsko-goranske županije (od 2018.), kao i predstavnica socijalnih pedagoga u Stručnom povjerenstvu Upravnog odjela za odgoj i obrazovanje Primorsko-goranske županije za utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta/učenika (od 2021.). Ima bogato iskustvo rada kao vanjski stručni suradnik u CZSS-u, Dječjem vrtiću Pahuljica, Srednjoj školi Markantuna de Dominisa, Obiteljskom centru PGŽ, te u dječjim vrtićima na Novom Zelandu 2015./16.godine. 2008. godine je osnovala nevladinu, neprofitnu, volontersku Udrugu za djecu i mlade Kocka u kojoj je predsjednica od osnutka, kao i provoditeljica preventivnih programa i koordinatorica volontera koji provode aktivnosti za kvalitetniju organizaciju slobodnog vremena djece i mladih na otoku Rabu. Od studenog 2022.do travnja 2023. bila je zamjenica ravnateljice na bolovanju te je time dobila dodatan uvid u izazove rada u osnovnoj školi, kao i mogućnosti organizacije preventivnih aktivnosti. U stalnim je edukacijama od čega ističe četverogodišnju edukaciju iz Kibernetike i sistemske terapije, brojne edukacije za primjenu različitih tehnika u radu s djecom, te za provedbu preventivnih programa (nacionalni je edukator za provedbu LQ Vještina za adolescenciju i RESCUR preventivnog programa). Članica je Upravnog odbora Hrvatske udruge socijalnih pedagoga od 2019. Dobitnica Plakete Grada Raba 2018.godine za izuzetne rezultate i naročiti doprinos razvoju Grada na području civilnog društva, unapređenje volonterskog rada te rada s djecom i mladima, kao i dobitnica nagrade “Volonter godine 2015” nagrađena od strane Udruge za razvoj civilnog društva SMART i Primorsko-goranske županije. Članica većeg broja organizacija civilnog društva.
Magistra je socijalne pedagogije koja je zaposlena u I. gimnaziji u Zagrebu kao stručna suradnica od 2013. godine. Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet u Zagrebu završila je 2012. godine te je kratko radila kao pripravnica u jednoj osnovnoj školi nakon čega se zapošljava u I. gimnaziji. Velika je zaljubljenica u prevenciju te je svakodnevno okružena učenicima kojima rado prenosi svoja znanja te ih podučava socijalno emocionalnim vještinama koje smatra jako važnima za tu dob. Svoja znanja i vještine u radu s mladima stekla je kroz mnogobrojne edukacije među kojima se izdvajaju trogodišnja edukacija iz Realitetne terapije i teorije izbora, razne edukacije koje su posvećene načinu rada s učenicima te provedbi evaluiranih preventivnih programa koji se provode u školi među kojima se ističu „Tko zapravo pobjeđuje?“, „Seksualno nasilje-edukacijski i preventivni program“, „PoMoZi Da“. Suautorica je ciklusa radionica za učenike završnih razreda na temu vještina upravljanja karijerom pod nazivom „Priprema, pozor, START!“ te ciklusa preventivnih radionica na temu nenasilja namijenjenih učenicima drugih razreda „Komunikacijske vještine u prevenciji sukoba“. Krajem 2022. godine napredovala je u zvanje mentorice, a početkom 2023. godine je izabrana u Upravni odbor Hrvatske udruge socijalnih pedagoga. Svoje slobodno vrijeme provodi uz svoju obitelj, čitajući i putujući.
Nada Šarac je specijalna pedagoškinja sa višegodišnjim iskustvom u socijalnoj zaštiti, primarno u oblasti neposrednog rada sa decom i mladima sa problemima u ponašanju. Autorka je više akreditovanih programa obuke namenjenih razvoju kompetencija za neposredan rad sa korisnicima, uspostavljanje i pružanje usluga namenjenih različitim ciljnim grupama, a posebno deci, mladima i njihovim porodicama. Poseduje supervizijsku licencu i pruža grupnu, timsku i individualnu supervizijsku podršku. Akreditovani je predavač u Nacionalnoj akademiji za javnu upravu za oblast : Komunikacija i odnosi sa javnošću ; Veštine rukovođenja i lični razvoj ; Obuka predavača. Licencirani je trener sa međunarodnim sertifikatom. Pored Srbije, ima radno iskustvo i u drugim državama u regionu: Crnoj Gori, Makedoniji, Bosni i Hercegovini.
Jelena Nastić Stojanović je osnivač i izvršna direktora Zapadnobalkanskog instituta (WEBIN), nevladine organizacije koja se bavi razvijanjem projekata i programa saradnje u regionu Zapadnog Balkana sa sedištem u Beogradu, Srbiji. Jelena je jedna od vodećih autorki u procesu razvoja projekata, te istraživanja i evaluacije projekata i programa finansiranih od strane EU, BMZ i UN u Srbiji, Albaniji, Crnoj Gori, B&H, Moldaviji, Jermeniji, Gruziji i Kosovu* a koji se bave temama socio-ekonomskog razvoja. Jelena ima značajno iskustvo u razvoju obrazovnih programa i obuka, te sprovođenju evalucije/analize uticaja implementiranih projekata na lokalnom, nacionalnom i regionalnom nivou. Od 2017. Jelena je angažovana kao eksterni evaluator projektnih predloga i završnih izveštaja na projektima finansiranih iz programa Evropske unije. Kao edukator aktivno podržava osnaživanje mladih ljudi putem razvoja projekata, ali i zatvaranja jaza između škole i tržišta rada kroz unapređenje ključnih veština. Jelena je stekla titulu mastera na Univezitetu u Mastrihtu, na Fakultetu umetnosti i društvenih medija u oblasti evropskih studija sa posebnim osvrtom na međunarodnu evropsku politiku i inostranu pomoć.
Sanja Kovačević je rukovodilac jedinice WEBIN projekti. Stekla je titulu mastera u oblasti filologije (Engleski jezik i književnost) i ima višegodišnje iskustvo rada u oblasti formalnog obrazovanja, od predškolske dobi do visokog obrazovanja. Sanja ima iskustvo u razvoju i implementaciji studijskih programa/kurikuluma u oblasti visokog obrazovanja, ali i programa obuke u domenu neformalnog obrazovanje odraslih. Od 2018. angažovana je kao eksterni evaluator projekata finansiranih od strane Evropske Unije (Erasmus +, CEEPUS). Više od deset godina bila je predavač na Visokoj školi za vaspitače u Pirotu, ali i rukovodilac kancelarije za međunarodnu saradnju na ovoj instituciji. Sanja je autor radova koji se bave temama promene paradigme u procesu učenja/usvajanja jezika.
Marko Stojanović je direktor WEBIN Akademije za projektnu obuku i stručnjak je za razvoj i upotrebu materijala za eUčenje kada su u pitanju različite kategorije krajnjih korisnika i ciljnih grupa. Od 2021. drži obuke i prisutan je kao gost predavač na različitim afričkim i evropskim univerzitetima. Redovno drži tradicionalne i hibridne obuke sa mladima na temu razvoja projekata na Zapadnom Balkanu, ali i u domenu interkulturalnog učenja, uključujući format hakatona. Marko ima više od 15 godina iskustva u projektnom menadžmentu kroz rad na međunarodnim projektima u oblasti visokog obrazovanja kroz dizajniranje instrumenata i alata koji obezbeđuju kvalitetan pristup ciljnim grupama, uključujući i ranjive kategorije. Poseduje veliko iskustvo kada je u pitanju dijalog o politici i građanskim inicijativama u pravcu poboljšanja postojećih politika. Uspešno je koordinirao međuresorne sastanke za izveštavanje, zagovaranje i analizu politika, što sve čini deo njegove osnovne ekspertize, uključujući oblasti preduzetništva i mladih, obrazovanja, profesionalnih usluga i neprofitnih organizacija. Marko ima iskustvo u pokretanju i formiranju mreža sa posebnim fokusom na Mrežu protiv siromaštva u Srbiji, Krovnu organizaciju mladih Srbije, itd. Marko ima formalno obrazovanje u domenu ekonomije.
Profesionalni razvoj započeo je u Institutu za populaciju i razvoj 2002. godine, isprva kao vršnjački edukator. Od 2004. godine radio je kao trener trenera, a od 2005. godine preuzeo je ulogu master trenera odgovornog za dizajn, evaluaciju i implementaciju sveobuhvatnih programa prevencije nasilja. Tokom karijere dizajnirao je i implementirao više od 1500 treninga, radionica i prezentacija. Autor je i koautor različitih programa prevencije nasilja, uključujući kurikulume, nastavne planove, priručnike i policy dokumente.
Od 2005. godine posvećen je integraciji rodne ravnopravnosti u oblasti zdravlja i obrazovanja, a od 2010. godine fokusiran je na razvoj i implementaciju socio-ekoloških modela prevencije nasilja na nivou lokalnih zajednica. U 2013. godini postao je jedan od šampiona rodne ravnopravnosti u globalnoj međunarodnoj kampanji „HeForShe“, koju je vodio tadašnji generalni sekretar UN-a, Ban Ki-moon.
Iste godine učestvovao je kao autor i koautor nastavnog predmeta za osnovne škole "Zdravi životni stilovi", koji uključuje sveobuhvatno obrazovanje o seksualnosti i prevenciju nasilja. Kao član stručne grupe bio je odgovoran za razvoj kurikuluma za sveobuhvatno seksualno obrazovanje, udžbenika za učenike i priručnika za nastavnike. Tokom 2015/2016. godine blisko je sarađivao sa ekspertima Svjetske zdravstvene organizacije i agencije BZgA kao pridruženi član stručne grupe za razvoj okvira kompetencija nastavnog osoblja relevantnih za provedbu obrazovanja o seksualnosti, uključujući prevenciju nasilja.
Od 2016. godine član je stručne grupe za obrazovanje unutar Evropskog društva za kontracepciju i reproduktivno zdravlje (ESC). Aktivno radi na izgradnji kapaciteta religijskih zajednica, lokalnih i međunarodnih organizacija, te njihovom uključivanju u aktivnosti prevencije nasilja sa fokusom na socio-ekološki pristup. Autor je i koautor priručnika za obuke nastavnika i provedbu naučno utemeljenih i dokazano efikasnih obrazovnih alata usmjerenih na jačanje psihosocijalnih kompetencija djece i mladih, sa fokusom na prevenciju nasilja i promociju zdravlja. U 2024. godini, u saradnji sa Federalnim ministarstvom nauke i obrazovanja, Federalnim ministarstvom zdravstva i Populacijskim fondom Ujedinjenih naroda, razvio je program formalnog obrazovanja o zdravlju za učenike od 1. do 5. i od 6. do 9. razreda osnovne škole.